اخبار ورزشی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار ورزشی
نوشته شده در شنبه 3 فروردين 1392
بازدید : 1336
نویسنده : سید علی سهرابی

 

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا با پیروزی آلمان، انگلیس و فرانسه و توقف اسپانیا پیگیری شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این رقابت‌ها و از گروه یک کرواسی در خانه با دو گل از سد صربستان گذشت. ماریو ماندژوکیچ 23 و ایویکا اولیچ 37 برای کرواسی گل زدند. بلژیک با دو گل از سد مقدونیه گذشت و ولز با نتیجه 2 بر یک اسکاتلند را شکست داد.

 

در گروه دو بازی ها بلغارستان در خانه جشنواره گل به راه انداخت و با 6 گل مالت را در هم کوبید. دانمارک نیز در همین گروه چک را در خانه 3 بر 0 شکست داد.

 

در گروه سه آلمان در قزاقستان موفق شد با سه گل تیم ملی این کشور را شکست دهد. باستین شوان اشتایگر 20 ، ماریو گوتزه 22 و توماس مولر 74 برای ژرمن ها در این دیدار گلزنی کردند. در همین گروه اتریش موفق شد با نتیجه خرد کننده 6 بر 0 جزایر فارو را شکست دهد. و دیدار سوئد و ایرلند نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در گروه چهار ترکیه در زمین آندورا با دو گل به پیروزی رسید. دیدار مجارستان و رومانی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و هلند با 3 گل استونی را شکست داد. برای لاله های نارنجی در این دیدار رافائل فان در فارت 47، رابین فان پرسی 72 و روبن شاکن 84 گلزنی کردند.

 

در گروه پنج ایسلند دست به کار بزرگی زد و در زمین اسلونی به پیروزی 2 بر یک رسید. در دیگر دیدار این گروه نروژ با یک گل از آلبانی شکست خورد.

 

در گروه شش بازی تیم های ایرلند شمالی و روسیه به دلیل بارش شدید برف به فردا موکول شد. و دیدار لوگزامبورگ و آذربایجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در گروه هفت بازی لیختن اشتاین و لتونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اسلواکی با همین نتیجه برابر لتونی متوقف شد و بوسنی با نتیجه 3 بر یک یونان را از پیش رو برداشت.

 

در گروه 8 مولداوی با یک گل از مونته نگرو شکست خورد. اوکراین در دیدار میزبان های یورو 2012 موفق شد لهستان را در خانه با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و انگلیس با 8 گل سان مارینو را در هم کوبید. برای شاگردان روی هاجسون در این دیدار جرمن دفو 2 بار، وین رونی ، فرانک لمپارد،دانیل استوریج ، اشلی یانگ، الکس چمبرلین و دلاواله (گل به خودی) گلزنی کردند.

 

در گروه 9 اسپانیا قهرمان جهان برابر فنلاند با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار سرخیو راموس دقیقه 49 ماتادورها را پیش انداخت اما تیمو پوکی در دقیقه 79 گل تساوی فنلاند را به ثمر رساند تا این تیم یک امتیاز با ارزش از قهرمان جهان کسب کند. در همین گروه فرانسه با نتیجه 3 بر 1 گرجستان را برد. برای خروس ها در این بازی اولیور ژیرود 45 ، متدو والبوئنا 47 و فرانک ریبری 61 گل زدند و تک گل گرجستان را الکساندر خوباخیدزه دقیقه 71 به ثمر رساند.

 

نتایج کامل

 

کرواسی 2 – صربستان 0

 

مقدونیه 0 – بلژیک 2

 

اسکاتلند 1 – ولز 2

 

بلغارستان 6 – مالت 0

 

چک 0 – دانمارک 3

 

قزاقستان 0 – آلمان 3

 

اتریش 6 – جزایرفارو0

 

سوئد 0 – ایرلند جنوبی 0

 

آندورا 0 – ترکیه 2

 

مجارستان 2 – رومانی 2

 

هلند 3 – استونی 0

 

اسلونی 1 – ایسلند 2

 

نروژ 0 - آلبانی 0

 

ایرلند شمالی – روسیه (به تعویق افتاد)

 

لوگزامبورگ 0 – آذربایجان 0

 

لیختن اشتاین 1 – لتونی 1

 

اسلواکی1– لیتوانی 1

 

بوسنی هرزگوین 3 – یونان 1

 

مولداوی0 – مونته نگرو 1

 

لهستان 1 – اوکراین 3

 

سن مارینو 0 – انگلیس 8

 

اسپانیا 1 – فنلاند 1

 

فرانسه 3 – گرجستان 1

 

انتهای پیام

 



:: موضوعات مرتبط: خبرها , اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: